۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۲
کد مطلب : ۲۹۲۳۹
نماينده ولي فقيه در چهارمحال و بختیاری:

دولت باید منافع نظام را بر حزبی عمل کردن ترجیح دهد

نماينده ولي فقيه در چهارمحال و بختیاری گفت: يک اقدام جدي دولت و ساير دستگاه‌ها مقابله با حقوق‌هاي نجومي است و اين کار، کار زيبا و تحسين برانگیزی است و دولت بايد به گونه‌اي عمل کند که منافع نظام را در نظر بگيرد و نه حزبي عمل کردن.
دولت باید منافع نظام را بر حزبی عمل کردن ترجیح دهد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از منطقه آزاد نماز عيد فطر امروز به امامت حجت الاسلام و المسلمين محمدعلي نکونام نماينده ولي‌فقيه در شهرکرد اقامه شد.

نماينده ولي‌فقيه در استان در خطبه‌هاي نماز عيد فطر ضمن تبريک اين عيد سعيد به فرازي از خطبه اميرمومنان اشاره کرد و گفت: همه ما تلاش‌مان بايد آن باشد که پيوندهاي اجتماعي در ميان ما قوت بگيرد.

وی با بیان اینکه امام علي (ع) مي‌فرمايند، بکوشيد يکديگر را ياري دهيد در نيکي‌ها، خوبي‌ها و فضائل اضافه کرد: بکوشيد يکديگر را مورد رحمت قرار دهيد، عطوفت و مهرباني در ميان شما قوت پيدا کند.

نکونام تاکید کرد: اگر اين مهم تحقق پيدا کند مي‌توان کارهاي بزرگ در کشور و استان انجام داد و شعائر اسلامي بايد بزرگ باشد و نگاه ‌ها بايد به يکديگر نگاه عطوفت و همدلي باشد و به فکر هم بودن.

وي تاکید کرد: يک اقدام جدي دولت و ساير دستگاه‌ها يک مقابله با حقوق‌هاي نجومي است و اين کار، کار زيبا و تحسين برانگيزيست و يکي از مصاديق عدالت است و نشان‌دهنده اينست که دولت هرجا بخواهد مي‌تواند انجام وظيفه کند.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری بیان داشت: دولت بايد به گونه‌اي عمل کند که منافع نظام را در نظر بگيرد و نه حزبي عمل کردن.

نکونام به فرمايشات مقام معظم رهبري اشاره کرد و اضافه کرد: جوانان خيلي صريح و بي‌پرده آرمان‌هاي خود را بيان کردند؛ آنچه جوانان بيان کردند تقريباً ۹۵ درصد دغدغه جامعه است.

وی ادامه داد: ما بايد به جوانان پاسخگو باشيم و به گونه‌اي انقلاب را تحويل‌شان دهيم که دعاگوي ما باشند و بدانیم مهم‌ترين عبادت ما امروز حراست از نظام اسلامي است.

انتهاي پيام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۳:۵۶:۳۲

27 Dec 2019